Archives
Categories
Brandové focení má jeden veliký úkol, a to ukázat tvoji značku, kterou jsi TY. Ano! Ty!
Ty jsi značkou a ta má určitý cíl, poselství, komunikaci a vyjadřuješ nějakou vizi, myšlenku nebo pocit. Brandové focení má právě za úkol všechny tyto náležitosti značky zachytit.
BRANDOVÉ FOTOGRAFOVÁNÍ JE O UKÁZÁNÍ TVÉ JEDINEČNÉ OSOBNOSTI A STYLU.
UKAZUJE TVOJI ZNAČKU, VIZI, POSELSTVÍ
Můžeme fotit v ateliéru, který jsem uzpůsobila tak, aby byl zcela variabilní a kde máme opravdu hodně možností vytvořit skoro jakékoliv prostředí, které budeme pro tvoje fotografování potřebovat. Nebo kdekoliv, kde se shodneme, že bude pro tvoji fotky to nej
Na samotné fotografování mám vytvořený velmi funkční plán a celé fotografování ti ušiji zcela tobě na míru. Moje empatie a neutuchající energie ti dovolí se uvolnit a být sama sebou. Budeme mít tolik casu, kolik si jen budeš přát...
Jsem tu pro tebe. Nebudu nikdy nic zveřejňovat bez tvého souhlasu.
Nabízím možnosti naší další spolupráce, aby tvůj růst tvé značky byl nezastavitelný, s udržitelným a funkčním plánem, krásnou prezentací.
Jsem tvůrčí žena v hodně směrech, ale hlavně jsem fotografka. A protože miluju tyto dva obory, rozhodla jsem se je spojit v jedno. Samozřejmě to není jen tak samo sebou. Už několik let se věnuji brandové fotografii, fotografii žen, brandingu obecně, marketingu a on-line marketingu.
A opravdu to miluju a to, co mě žene dál, je síla mého „Proč“. A odpověď zní: Neskutečně moc mě baví pomáhat ženám dělat to, co je baví a mít z toho podnikání. A to je ten nejhlavnější důvod, proč jsem se vrhla do brandové fotografie. Sama na sobe jsem pocítila tu neuvěřitelně silnou touhu být svobodná, dělat to, co mě baví a nabíjí a mít svůj vlastní byznys.
A není větší motor...věřte mi!
1. Jsem noční sova, nikdy nelituju, sklenici vidím poloplnou než poloprázdnou, těším se na každý další den.
5. A co nejvíce miluju, je smích! Ano, opravdu se ráda směju a to celým mým srdcem! Hodně se při focení nasmějeme a povídáme – to mají moje klientky hodně rády, pomáhá jim to rychleji se uvolnit a cítit se příjemně.
—A co úplně ale úplně dělám nejradeji? Vytvářím takové fotografie, které odráží tvoji jedinečnost, důvěryhodnost s důrazem na hodnoty, které přinášíš tvým klientům.
Miluju silnou malou kávu, italskou kuchyni, polosuché víno a k tomu dobrý film! Například polosuchá Pálava a nádherný film Milenci ze Severního pólu a jsem štastná jak želva. Jsem vegetariánka.
Ráda se rýpu v záhoně a s velkým očekáváním vyhlížím, co z něho vyroste. Miluju zvířátka. Doma se starám o kocourka Lístka a pejska jménem Kiwi.
Miluju slunce (ale za ne moc..) a mám ráda přírodu. Snažím se o ni z plných sil pečovat a žít ekologicky. A fakt miluju procházky, dlouhé procházky lesem. Ty opravdu neuvěřitelně nabíjejí a to ticho! To je to nejhlasitější...
Zvláště u malých značek platí jeden jasný fakt: Kdo není vidět, jako by nebyl. Klienti si přejí, aby se mohli s svojí oblíbenou tvůrkyní identifikovat a pak přichází ten kýžený efekt ztotožnění se a tím i více objednávek.